Minulla oli ilo ja kunnia saada "You make my day" -blog award
Hannan sopasta. Ihan olin äimistynyt ja tietenkin otettu, että joku minulle tuollaisen plakaatin suo. Suuret kiitokset siitä!

1208513.jpg

Nappulan mukana on seuraavanlainen ohje: "Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times."

Nyt on siis minun vuoroni antaa kunniamerkki eteenpäin blogeille, joista olen saanut iloa ja piristystä päivääni. Tässä he ovat:

    1. Mansikkamäki
    2.
Rakkaudesta ruokaan
    3. Hannan keittiössä
    4. Piamel
    5.
Liinamaija leipoo
    6. Hannan soppa
    7. Ankan kokkailut
    8. Kinuskikissa
    9. Pihviä lankulla
    10. Herkkukirppu

Teidän kaikkien blogeilla vierailen kokkailujanne/leipomuksianne ihaillen ja niistä oppia ottaen!